Inhoudsopgave
Google Ads
Met Google Ads sta je echt direct Hoog in Google! Met onze werkwijze ben je direct zichtbaar in de zoekresultaten en dat betekent meer klikken, meer bezoekers, meer omzet.
Google Ads specialist
Waarom Google Ads?
Google Ads is meer dan alleen maar adverteren. Er komt heel veel bij kijken, het is niet iets dat je er zo maar even bij doet. Wil je echt direct hoog in Google en qua kosten binnen de perken blijven? Schakel dan een specialist in!
Een Google Ads campagne vraagt om aandacht en specifieke kennis als deze eenmaal is opgezet. Door continue analyseren en aanpassen ontstaat er een kwaliteitscampagne die zijn geld meer dan waard is.
Als de Google Ads campagne direct resultaten oplevert zijn rapportages vaak minder belangrijk voor onze klanten. Maar omdat wij ons werk goed doen en graag de resultaten willen delen rapporteren wij graag.
Door constante monitoring van de Google Ads campagne en direct aanpassingen te doen in de biedingen, de biedstrategie, zoektermen uit te sluiten et cetera zullen de resultaten steeds beter worden en de klikkosten lager. Win/Win dus!
Wat is google ads?
Search Engine Advertising
Google Ads is adverteren op internet. Door het vertonen van advertenties kunnen zoekenden op de advertenties klikken en je website bezoeken. Je betaalt per klik aan Google. Adverteren kan op diverse manieren. Wij spijkeren je graag bij!
Hoe werkt het?
Google Ads
Campagnes
Aan de hand van je website bepalen wij samen met jou je doelen en richten de Google Ads campagne naar jouw wensen in. Daarbij zorgen we voor goede zoektermen voor je producten of diensten, sluiten we slechte zoektermen uit, maken we goede en dynamische advertenties, diverse extensies en meer. Vraag maar raak!
Google Ads
Is de meest gebruikte advertentie tool om direct hoog in Google te komen en in contact te komen met zoekenden naar jouw producten of diensten.
Organische vindbaarheid
Is belangrijk om hoog in Google te komen. Dit is een langer traject want het kost gewoon tijd voordat Google de kwaliteit van je website en pagina’s beloont. Daarbij heb je ook te maken met concurrentie en al langer bestaande resultaten van andere bedrijven binnen Google. Vandaar dat bedrijven vaak kiezen voor SEO & SEA.