Inhoudsopgave
Content Marketing
Content is de basis van elke website en elke daarop gerichte campagne. Content bepaalt of jij met je website direct hoog in Google komt of dat je in de onderste regionen van de zoekmachines blijft bivakkeren. Wil jij de content van je website optimaliseren? Vul dan je gegevens in wij nemen contact met je op.
Content specialist
Waarom Content Marketing?
Content marketing is niet iets om er zomaar even bij te doen. Content is aan te passen aan je producten of diensten maar ook aan je doelgroep(en). Wil je echt direct hoog in Google en er voor zorgen dat ook alles technisch in orde is? Schakel dan een content specialist in!
Bij schrijven, aanpassen of verrijken van content is het noodzakelijk om de vinger aan de pols te houden om de vindbaarheid optimaal te houden. Content kan verouderen, niet meer van toepassing zijn of verversing nodig hebben om up to date te zijn.
Wat is content marketing?
Informatiemarketing
Content marketing (ook wel SEO genoemd) is relevante informatie schrijven voor je bezoekers om ze dermate aan je te binden dat je jouw bedrijfsdoelstellingen kan halen. Content marketing vergroot je kans om direct hoog in Google te komen wanneer er gezocht wordt op zoekwoorden waar jij over schrijft. Als je onze SEO blogs leest met informatie over SEO schrijven voor Google, SEO tactieken, SEO onderhoud en SEO tips, kom je meer te weten over hoe jij hoger in Google kan komen met content marketing. Wil je daarna nog meer informatie of de vindbaarheid van je website door ons laten verzorgen? Maak een afspraak!
Hoe werkt het?
Content Marketing
Aan de hand van je website bepalen wij samen met jou je doelen en richten de content marketing campagne naar jouw wensen in. Daarbij zorgen we voor goede relevante teksten maar ook voor technische optimalisatie van je website. Als wij Google Ads inzetten of social media toepassen, linken de Google Ads advertenties naar de juiste content.
Google Ads
Een Google Ads campagne is de meest gebruikte advertentie tool om direct hoog in Google te komen en in contact te komen met zoekenden naar jouw producten of diensten.
Er zijn diverse soorten campagnes aan te maken binnen Google Ads (ook wel SEA – Search Engine Advertising). De standaard zoekmachine campagne, een Shopping campagne, een Display campagne, een Video campagne of een Universele app campagne. Binnen deze campagnes zijn er ontzettend veel extra mogelijkheden.
Organische vindbaarheid
Goede vindbaarheid is belangrijk om hoog in Google te komen. Dit is een langer traject want het kost gewoon tijd voordat Google de kwaliteit van je website en pagina’s beloont. Daarbij heb je ook te maken met concurrentie en al langer bestaande resultaten van andere bedrijven binnen Google. Door je te richten op SEO (Search Engine Optimization) zal je vindbaarheid binnen Google verbeteren. Daarbij is het ook van belang dat de technische optimalisatie van je website en de hosting onder handen genomen wordt. Google beoordeelt jouw website en pagina’s ook op laadsnelheid, veiligheid (niet alleen op een SSL certificaat) en zichtbaarheid op de diverse soorten beeldschermen.